luni, 16 martie 2020

LILITH, Alegeri Platite Prea Scump- Noua Editie

Sunt foarte bucuroasa ca pot sa tin in maini din nou pe #Lilith.
Este acum intr-o forma noua, mult inbunatatita, publicata la Editura Cassius Books.


 Comanda-ti un exemplar!



Sunt foarte incantata de cum arata pentru ca, desi e prima carte aparuta pe piata de acest gen, inca de acum doi ani, am avut cateva peripetii cu publicarea ei.

O vedeti mai jos, in rochie alba de " mieasa"  alaturi de editiile ei mai vechi. Prima editie aaparut in iunie 2017, a doua noiembrie 2018...si ultima, cea alba, martie 2020.



Va multumesc tuturor! M-ati sustinut, mi-ati dat idei noi, mi-ati spus ce nu e in regula, dar, cel mai mult, datorita voua #Lilith e o culegere de experiente interpretate.

Datorita voua am putut sa o inteleg pe Lilith asa cum am redat-o aici, in aceatsa carte.

Studiul astrologiei nu se termina niciodata si, nicicand o singura carte a putut completa nevoia de cunoastere. Asadar, va recomand  cu caldura si pe cealalta #Lilith, a Minervei (Gabriela Dima).




Sa aveti lecturi pline de inspiratie si revelatie! 



#Lilith
#AlegeriPlatitePreaScump
#AstrologiaEzotericaALuniiNegre
#CassiusBooks





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau este deosebit de important pentru mine.
Multumesc!